از این لحظه مرا داشته باش...

!!بازم خـط خـطی کردم این منـه لعنتـی
به من تکیه کن .. من تمام هستی ام را دامنی میکنم تا تو سرت را بر آن بنهی.. تمام روحم را آغوشی میسازم تا تو در آن از هراس بیاسایی.. تمام نیرویی را که در دوست داشتن دارم دستی میکنم تا چهره و گیسویت را نوازش کند .. تمام بودن خود را زانویی میکنم تا بر آن به خواب روی.. خود را ، تمام خود را به تو می سپارم تا هر چه بخواهی از آن بیاشامی..از آن برگیری..هر چه بخواهی از آن بسازی! هر گونه بخواهی ، باشم! از این لحظه مرا داشته باش..!

نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت2:15---18 اسفند 1393
he fuck

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, ساعت 1:45 نویسنده باران |